مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-07پزشكي

کرونای هندی به کارخانه ای در اشکذر یزد رسید / تست مثبت 11 کارگر


یازده نمونه به تهران ارسال شده بود تا نوع ویروس جهش یافته تعیین شود که بخشی از آن ها نوع جهش یافته هندی کالیفرنیایی جدید شناسایی شده بودند.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: جواب آزمایش تست تعدادی از کارگران هندی واحد صنعتی یزد نوع جهش یافته هندی کالیفرنیایی جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از یزد، پس از ورود کرونای هندی به کشور، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تشکیل جلسه داد و تصمیم های خوبی برای مهار این ویروس خطرناک در استان گرفته شد که بخشی از تصمیمات در خصوص واحد های صنعتی و بخشی به حوزه سلامت مربوط بود.

پس از مشاهده اولین مورد بیماری در یکی از واحد های صنعتی اشکذر، تیم های مراقبت علوم پزشکی در این واحد حضور یافتند و از کارگران ایرانی و هندی تست گرفتند و نتایج تست اولیه و استانی تعدادی از آن ها مثبت شد و تست ها برای تایید تشخیص نوع ویروس به آزمایشگاه تهران ارسال شدند.

محمدرضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: یازده نمونه به تهران ارسال شده بود تا نوع ویروس جهش یافته تعیین شود که بخشی از آن ها نوع جهش یافته هندی کالیفرنیایی جدید شناسایی شده بودند.

وی گفت: طبیعتا افراد دیگر هم که کرونا مثبت شدند تحت عنوان کرونا هندی تلقی می شوند تا بتوانیم هر چه سریعتر ویروس را کنترل کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای هندی به کارخانه ای در اشکذر یزد رسید / تست مثبت 11 کارگر

کرونای هندی به کارخانه ای در اشکذر یزد رسید / تست مثبت 11 کارگر