مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-07بين الملل

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه را یک سال دیگر تمدید کرد


دولت بایدن با طرح اتهامات بی اساس علیه دولت سوریه، وضعیت اضطرار ملی در قبال این کشور و تحریم های مرتبط با آن را که از سال 2004 برقرار بوده، یک سال دیگر تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی کاخ سفید، دولت آمریکا تحریم های یکجانبه علیه ) نماینده دائم روسیه در سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی هم اخیراً گفت که غرب از برنامه ریزی و حیله گری برای کنار گذاشتن دولت اسد از صحنه سیاسی دست نمی کشد.

الکساندر شولگین در گفت وگو با پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه گفت: مخالفان دمشق با اقدامات خود برای تقویت منافع ژئوپلیتیک، سازمان منع سلاح های شیمیایی را به سقوط سوق می دهند.

او افزود:در بیست و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع سلاح شیمیایی تصمیم سلب حقوق و امتیازات سوریه در این سازمان تصویب شد.

این کار از طریق جعل واقعیت ها، تبلیغات شدید و سیاه نمایی برخی از کشورها برای اطمینان از نتایج رأی گیری لازم درباره اسناد مربوطه انجام شد و متاسفانه سازمان منع سلاح شیمیایی به اینجا رسیده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان منع سلاح شیمیایی گفت: همه اینها با تلاش ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و دیگر کشورها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه را یک سال دیگر تمدید کرد

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه را یک سال دیگر تمدید کرد