مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-07ورزشي

درهای فوتبال ایران به روی خارجی ها باز می شود؟


99 فوتبال ایران، قانون منع به کارگیری خارجی ها لغو می شود و دوباره شاهد حضور آن ها در فوتبال ایران خواهیم بود.

با این وجود آیا باید دوباره باشگاه ها را به حال خود رها کرد تا با بی تعهدی نسبت به خارجی ها، - به نظر می رسد با پایان فصل 00-99 فوتبال ایران، قانون منع به کارگیری خارجی ها لغو می شود و دوباره شاهد حضور آن ها در فوتبال ایران خواهیم بود.

با این وجود آیا باید دوباره باشگاه ها را به حال خود رها کرد تا با بی تعهدی نسبت به خارجی ها، پرونده های جدیدی در کمیته انضباطی فیفا برای فوتبال ایران ایجاد کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاک کردن صورت مساله یکی از سبک های مدیریتی پرطرفدار است که در بین مدیران ایرانی مرسوم است.

خوبی این سبک مدیریتی این است که لازم نیست از چیزی سر در بیاورید و در زمینه کاری ای که فعالیت دارید، تخصص و تجربه داشته باشید، فقط لازم است عوامل پایه ای یک بحران یا چالش را از ریشه دربیاورید.

برای مثال وقتی یکی از کارمندانتان در حال نوشیدن چای، سهوا کمی از آن را روی رایانه اش ریخت، نوشیدن چای را در کل اداره تان ممنوع کنید؛ حالا تصور کنید که این تصمیم را زمانی اتخاذ کنید که حقوق کارمندانتان چندین ماه عقب افتاده باشد ولی موضوع چای مهم تر از حقوق کارمندانتان است! وضع قانون منع به کارگیری بازیکنان خارجی در فوتبال ایران هم یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای فوتبال ایران به روی خارجی ها باز می شود؟

درهای فوتبال ایران به روی خارجی ها باز می شود؟