مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-07سياسي

ملت شهیدپرور ایران پیشقدم در مسیر مقاومت هستند


استاندار تهران در پیامی به مناسبت روز قدس بر استمرار مسیر مقاومت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت روز قدس پیام صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است: روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار، حماسه آفرینی، ایثار و مقاومت است؛ در این روز جهان، بار دیگر ندای وحدت مسلمانان آزاده را رساتر از همیشه می شنود.

مردم شریف ایران اسلامی، امسال در حالی روز جهانی قدس این میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره) را گرامی می دارند که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، همچون سال گذشته فرصت حضور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی وجود ندارد؛ اما با این حال مردم شریف ایران اسلامی با تمام وجود در کنار مردم فلسطین خواهند بود و از همراهی و تلاش برای آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر قدس دست برنخواهد داشت.

ملت شهید پرور و قهرمان ایران با تجربه دفاع از حریم حرم و با تقدیم شهیدان والا مقامی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داده در مسیر مقاومت پیش قدم و در کنار ملت های مظلوم منطقه است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم بزرگوار ایران اسلامی در ماه پربرکت رمضان و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت شهیدپرور ایران پیشقدم در مسیر مقاومت هستند

ملت شهیدپرور ایران پیشقدم در مسیر مقاومت هستند