مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-07سياسي

پروتکل های بهداشتی موجب فراموشی پروتکل های صهیونیستی نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان ضمن فراخوان مبلغان و مداحان سراسر کشور برای تبیین .

- معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روز قدس روز اسلام است و رعایت پروتکل های بهداشتی نمی تواند موجب فراموشی جنایت ها و پروتکل های حاکمان صهیونیست شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان ضمن فراخوان مبلغان و مداحان سراسر کشور برای تبیین جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز بنیاد های حکومت غاصب اسراییل از هر زمان دیگر سست تر شده و به تعبیر سید مقاومت سیدحسن نصرالله، فتح قدس از هر زمان نزدیک تر و شعار القدس اقرب ، شعاری واقع بینانه است.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه یهودیان صهیونیست برای فرار از سرزمین های اشغالی و تشکیل حکومت در پاتاگونیا گفت: قرائن قطعی در فروپاشی سلطه رژیم صهیونیستی و خروج این رژیم از سرزمین فلسطین قبل از پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی موجب فراموشی پروتکل های صهیونیستی نخواهد شد

پروتکل های بهداشتی موجب فراموشی پروتکل های صهیونیستی نخواهد شد