مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-07ورزشي

بازهم شکایت سعودی ها از ایران؛ این بار الاهلی علیه استقلال!


باشگاه عربستانی مدعی است که  استقلال به صورت غیر قانونی از میلیچ استفاده کرده، زیرا این بازیکن کروات قرارداد خود را با باشگاه ایرانی فسخ کرده بود و قانونا اجازه بازی در لیگ قهرمانان را نداشت - بعد از جنجال بزرگ فصل قبل بین تیم های النصر عربستان و پرسپولیس ایران که به شکایت های پیاپی این باشگاه سعودی در مراجع مختلف انجامید، حالا بار دیگر یک تیم دیگر از این کشور عربی علیه حریف ایرانی اش اقدام به طرح شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، النصر در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بعداز شکست مقابل پرسپولیس ده نفره و حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، با تحریک برخی منابع داخلی که پرسپولیسی ها معتقد بودند، از سوی برخی مدیران منتسب به استقلال بوده است، به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت بردند که راه به جایی نبرد.

حالا الاهلی عربستان هم بعد از حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری با وجود میزبانی مسابقات، از استقلال شکایت کرده است.

باشگاه الاهلی عربستان رسما از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر آنچه که استفاده غیر قانونی از میلیچ عنوان شده شکایت کرد.

به نقل از سعودی لیگ، گزارش ها حاکی از این است که باشگاه الاهلی با ریاست ماجد النفیعی اعتراض رسمی خود را علیه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازهم شکایت سعودی ها از ایران؛ این بار الاهلی علیه استقلال!

بازهم شکایت سعودی ها از ایران؛ این بار الاهلی علیه استقلال!