مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-07ورزشي

3 امتیاز شیرینی که برای خانه صنعت از دست رفت


در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال دیدار بین تیم های خانه صنعت کرمانشاه و فولاد زرند ایرانیان کرمان درحالی به میزبانی خانه صنعتی ها برگزار شد که نماینده کرمانشاه نتوانست از فرصت میزبانی خوب استفاده کند و با از دست دادن فرصت های زیادی به تساوی 2 بر 2 تن داد.

- حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار خوب بازی نکردند، اظهار کرد: فرصت های زیادی از جمله یک پنالتی را در این دیدار از دست دادیم.

وی تصریح کرد: داوری هم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، چراکه یک گل ما را مردود اعلام کرد، در حالی که گل سالمی بود.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه با انتقاد از سازمان لیگ به دلیل بکار گیری داوران جوان برای برخی بازی های حساس، عنوان کرد: متاسفانه این رویکرد سازمان لیگ ضربه زیادی را به برخی تیم ها زده است.

همتیان افزود: باتوجه به اینکه در هفته های پایانی رقابت های لیگ قرار گرفته ایم، برای همین تیم ها یا برای صعود و یا برای بقا در لیگ می جنگند، بنابراین استفاده از داوران باتجربه در این بازی ها ضروری است تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

وی در ادامه به فشردگی بازی ها و تاثیر آن در عدم نتیجه گیری بازیکنانش در این دیدار هم اشاره کرد و گفت: فشار بازی ها باعث خستگی بازیکنان شده و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 امتیاز شیرینی که برای خانه صنعت از دست رفت

3 امتیاز شیرینی که برای خانه صنعت از دست رفت