مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-05-06اقتصادي

ممنوع شدن استفاده از کولرآبی برای شرکت های آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور ابلاغیه ای به شرکت های تابعه وزارت نیرو در این استان در حوزه مدیریت مصرف تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور ابلاغیه ای به شرکت های تابعه وزارت نیرو در این استان در حوزه مدیریت مصرف تابستان امسال خبر داد.

جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از نحوه مصرف برق در برخی ادارات یاسوج افزود: به منظور اجرای بهتر مدیریت مصرف برق در تابستان امسال، تصمیم گرفته شد که استفاده از کولر در شرکت های آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو ممنوع و در سایر شرکت ها و ادارات دولتی نیز با همکاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد محدود باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس این ابلاغیه که به شرکت های تابعه وزارت نیرو ارسال شده است، این شرکت ها باید مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام را الگویی برای سایر شرکت ها و نهادهای دولتی دانست که می تواند به صورت گسترده مورد توجه و اجرا قرار گیرد.

معتمدی زاده اظهار کرد: اگر دمای کولرگازی را یک درجه افزایش دهیم، حدود سه درصد از مصرف برق آن کاسته می شود که به عبارت دیگر اگر کولرهای گازی یا دستگاه های سرمایشی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن استفاده از کولرآبی برای شرکت های آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد

ممنوع شدن استفاده از کولرآبی برای شرکت های آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد