مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-06فناوري

واکنش خشمگینانه فیس بوک به افشاگری سیگنال در مورد نقض حریم شخصی


فیس بوک به افشاگری برنامه سیگنال در این مورد که چگونه اینستاگرام با سرقت اطلاعات شخصی کاربران از این داده ها برای شخصی سازی تبلیغات استفاده می کند، - ​به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، روز گذشته برنامه پیام رسان سیگنال تلاش کرد برخی آگهی های اینستاگرام را به گونه ای برای کاربرانش نمایش دهد که آنها درک کنند این شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک تا چه حد اطلاعات خصوصی آنها را سرقت می کند.

در کنار این پیام های تبلیغاتی عباراتی درج شده بود دال بر اینکه شما این پیام تبلیغاتی را مشاهده می کنید، زیرا معلم / فارغ التحصیل رشته تاریخ / خواننده و … هستید، مجرد یا متأهل یا مطلقه هستید، در برلین، لندن یا مسکو زندگی می کنید، تازه بچه دار شده اید / نقل مکان کرده اید / حامله هستید / به بوکس علاقه دارید / به تازگی دوچرخه خریده اید و.

در واقع سیگنال از این طریق به کاربران خود هشدار می داد که اینستاگرام تا چه حد از جزییات زندگی آنها اطلاع دارد و بر همین اساس پیام های تبلیغاتی مرتبط با علایق و سلیقه هر فرد را نمایش می دهد.

سیگنال این تبلیغات را با استفاده از خدمات نمایش آگهی در اینستاگرام برای کاربران خود نمایش داده بود و البته فیس بوک بلافاصله بعد از کسب اطلاع از این اقدام سیگنال دسترسی کارکنان آن به پلتفرم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خشمگینانه فیس بوک به افشاگری سیگنال در مورد نقض حریم شخصی

واکنش خشمگینانه فیس بوک به افشاگری سیگنال در مورد نقض حریم شخصی