مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:002021-05-06سياسي

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی از 21 اردیبشهت/تغییر تعطیلی مشاغل 1و2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، در گفتگو با شبکه خبر، به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از ممنوعیت سفر با خودروی شخصی از ظهر سه شنبه 21 اردیبشهت تا ظهر شنبه 25 اریبشهت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، در گفتگو با شبکه خبر، به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت برای جلوگیری از سفر های عید فطر، سفر با خودروی شخصی را از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ممنوع اعلام کند.

وی افزود: بر همین اساس، خروج خودرو ها از شهر ها ممنوع خواهد بود.

رییسی ادامه داد: این ممنوعیت سفر فقط برای خودرو های شخصی خواهد بود.

وی همچنین به دیگر مصوبه ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد، تعطیلی مشاغل گروه 1 و 2 در شهر های قرمز و نارنجی از روز شنبه 18 اردیبهشت برداشته می شود و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

اما، سختگیری ها شدیدتر خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، اگر گروه های شغلی در زمان کسب و کار نسبت به رعایت پروتکل ها سهل انگاری و سستی کنند، در شهر های قرمز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی از 21 اردیبشهت/تغییر تعطیلی مشاغل 1و2

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی از 21 اردیبشهت/تغییر تعطیلی مشاغل 1و2