مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-06سياسي

مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


مرسل مالکی؛ به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی همچنین مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان معرفی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مرسل مالکی؛ به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی همچنین مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان معرفی شد.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه 16 اردیبهشت در نشست معارفه مشاور استاندار و مدیر جدید روابط عمومی استانداری گفت: هرچه تلاش دستگاه برای اطلاع رسانی بیشتر شود، مراجعات مردم به دستگاه ها کمتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اطلاع رسانی صریح، صحیح، شفاف و به موقع از مهمترین وظایف روابط عمومی هر دستگاه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی دغدغه های شهروندان به علت بی اطلاعی از اقدامات است گفت: سازمانی که بتواند اخبار را به گوش مردم برساند، دغدغه شهروندان را برطرف کرده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه، روابط عمومی از مدیر سازمان مهم تر است و نقش برجسته تری دارد.

ملانوری افزود: دستگاه ها باید آنچه انجام داده اند و آنچه در دستور کار دارند و قرار است انجام دهند را به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: این اطلاع رسانی ذیل برنامه ها و وظایف روابط عمومی قرار دارد چرا که این حوزه، حلقه اتصال دستگاه و مخاطبان خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد