مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-06ورزشي

حضور مجازی ورزشکاران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اظهار تاسف از برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: همه جامعه ورزش با گذاشتن تصاویری از روز جهانی قدس در پروفایل های فضای مجازی و ارسال پیام هایی در این خصوص مشارکت خود را داشته باشند.

- فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با روز قدس و وظیفه جامعه ورزشی، اظهار کرد: همه می دانیم که روز قدس، مردم عزیز کشورمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین مراسم راهپیمایی داشتند و انزجار خود را از اسراییل اعلام می کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: امسال شرایط ویژه ای با توجه به ویروس کرونا بر کشور حاکم است و از آنجایی که جامعه ورزش هر ساله در این راهپیمایی حضور پر رنگ داشته و با لباس ورزشی حضور داشتند، امسال هم با هماهنگی حوزه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان این مهم رقم می خورد.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که همه جامعه ورزش با گذاشتن تصاویری از روز جهانی قدس در پروفایل های فضای مجازی و ارسال پیام هایی در این خصوص مشارکت خود را داشته باشند، خاطرنشان کرد: هدف جامعه ورزش و همه مردم گرامی داشتن این روز است.

فتاحی بیان کرد: اسراییل مانند سال های گذشته باید بداند انزجاری که میان مسلمانان به وجود آمده همواره تقویت می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجازی ورزشکاران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس

حضور مجازی ورزشکاران خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس