مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-06اقتصادي

هیچ واحد تولیدی در سرپل ذهاب نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل باشد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب گفت: هیچ واحد تولیدی در این شهرستان نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل باشد.

- با تاکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی در شهرستان سرپل ذهاب نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل باشد، اظهار کرد: مالکین صنایع و تولیدی ها حق ندارند پس از دریافت تسهیلات مربوطه نسبت به تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی زیر تملک و واگذاری اراضی آن به اشخاص ثالث جهت بهره برداری های غیرمرتبط اقدام کنند.

وی افزود: با کسانی که به بهانه راه اندازی واحد تولیدی نسبت به دریافت تسهیلات مربوطه اقدام کرده و تسهیلات را پس از دریافت در موضوعات غیر مرتبط هزینه کنند، برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب گفت: تعطیلی بدون دلیل واحدهای تولیدی و صنعتی برخلاف فرمایشات رهبر انقلاب در مورد رونق تولید بوده و هم صدایی با دشمنان نظام و انقلاب محسوب می شود.

زریری تصریح کرد: تشکیل جلسات متعدد با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و کارآفرینان شهرستان سرپل ذهاب در اداره صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکلات بخش تولیدی و صنعتی این شهرستان ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید مسئولین برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سرپل ذهاب و حمایت و پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی در سرپل ذهاب نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل باشد

هیچ واحد تولیدی در سرپل ذهاب نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل باشد