مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-06سياسي

حساسیت مردم وظیفه مسئولان نسبت به دانشگاه جهرم را سنگین می کند


امام جمعه جهرم با تاکید براینکه مردم نسبت به مسائل جهرم به ویژه دانشگاه این شهر حساسیت دارند و این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است، - ایسنا/فارس امام جمعه جهرم با تاکید براینکه مردم نسبت به مسائل جهرم به ویژه دانشگاه این شهر حساسیت دارند و این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است، به مسئولان وزارت علوم هشدار داد.

حجت الاسلام مدیر پنجشنبه 16 اردیبهشت در جلسه هماهنگی طرح آمایش دانشگاه جهرم که با حضور نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: مردم جهرم هم چون همیشه مسائل شهر خود را با حساسیت ویژه ای دنبال می کنند و نسبت به شهر و دانشگاه شهر خود تعصب بسیاری دارند.

وی ادامه داد: شهروندان جهرم پشتیبان دانشگاه بوده و طی همین چند روز حمایت های گسترده ای را از دانشگاه ابراز داشته اند که این وظیفه مسئولین شهر و وزارت علوم را بسیار سنگین می کند.

امام جمعه جهرم گفت: به مسئولان وزارت علوم هشدار می دهم که اگر بخواهند به ظلم خود راجع به جهرم ادامه دهند، مردم جهرم ساکت نخواهند ماند.

مدیر گفت: جوانان نخبه دانشگاه جهرم سرمایه های بی بدیلی هستند که آینده کشور در دستان همین نخبگان است و اجازه نمی دهیم وزارت علوم خسارت جبران ناپذیری را به شهرستان جهرم وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت مردم وظیفه مسئولان نسبت به دانشگاه جهرم را سنگین می کند

حساسیت مردم وظیفه مسئولان نسبت به دانشگاه جهرم را سنگین می کند