مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-06سياسي

پیام استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس


استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس در پیامی این روز را یکی از ماندگارترین میراث های تاریخی امام خمینی(ره) خواند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس در پیامی این روز را یکی از ماندگارترین میراث های تاریخی امام خمینی(ره) خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام استاندار خوزستان آمده است: “روز قدس یکی از ماندگارترین میراث های تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و روز ایستادگی و مقاومت مظلومان و حق طلبان جهان در برابر باطل است.

روزی که تمام ملت های مسلمان و همه آزادی خواهان جهان با وحدت و انسجام، فریاد استقلال و استکبارستیزی و مقاومت در برابر زورگویان را در سراسر جهان طنین انداز می کنند.

حال که به فراخور شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری میسر نیست، مردم شریف ایران و استان خوزستان با همدلی و اتحاد همچون گذشته همراه با تمام حق طلبان عالم، به صورت نمادین و با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و روش های نوین ارتباطی، پیروی خویش را از ادامه مسیر مقاومت و مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای آزاده و حق جو اعلام نموده و خشم خویش را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تا رهایی نهایی قدس شریف از چنگال غاصبان جنایتکار و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین ابراز می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس

پیام استاندار خوزستان در آستانه روز جهانی قدس