مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-06اقتصادي

بازسازی ناموزون سی سخت/از نظارت ضعیف تا ساخت و ساز فرسایشی+فیلم


بیشتر مردم شهر زلزله زده سی سخت از روند فرسایشی ساخت و سازها و وعده های آن چنانی مسئولان ناراضی به نظر می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نزدیک به 3 ماه از وقوع زلزله 29 بهمن 99 شهر سی سخت می گذرد ولی روند ساخت و سازها به صورت کند و به عبارتی لاک پشتی پیش می رود و بیشتر مردم  ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وعده های مسئولان آن چنان که در روزهای اول زلزله به مردم دادند عملی نشده و علاوه بر اینکه  عملیات ساخت و سازها کند است عده بسیار زیادی هنوز تسهیلات دریافت نکرده و بلاتکلیف مانده اند.

در همین روند کند و فرسایشی ساخت و سازها طبق گفته خود مردم با نظارت دقیق ناظرین ساختمان نظام مهندسی انجام نمی شود که در بازدید اخیر معاون عمرانی استاندار ناظرین نظام مهندسی نمره قابل قبولی برای نظارت دقیق و کافی نگرفتند و عملا مردود شدند که باید گفت اگه با چنین روند نظارتی بی دقت و بی کیفیتی در شهر سی سخت پیش برویم قطعا باید منتظر بحرانی دوباره با تلفات باشیم.

ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از همان روزهای اول پای کار آمد و وقت و بی وقت در حال انجام خدمات به زلزله زدگان است ولی این حجم کاری و خدمات بسیار بالا از سوی ستاد بازسازی زلزله و نارضایتی با هم جور در نمی آید و جایی از کار می لنگد که باعث نگرانی بسیار زیادی از سوی زلزله زدگان شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ناموزون سی سخت/از نظارت ضعیف تا ساخت و ساز فرسایشی+فیلم

بازسازی ناموزون سی سخت/از نظارت ضعیف تا ساخت و ساز فرسایشی+فیلم