مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-06اقتصادي

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در فیروزکوه


فرماندار شهرستان فیروزکوه تهران با اشاره به وقوع سیل در چنین روستای بخش مرکزی این شهرستان اعلام کرد: این سیل 150 میلیارد تومان به مسیرها، باغات، خطوط ریلی و سایر تاسیسات خسارت زد.

ابوالقاسم مهری عصر پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: طی بارندگی های شدیدی که اخیرا در شهرستان داشتیم به اتفاق مسئولان به مناطق سیل زده حصاربُن و دره چمن و کبوتر دره بازدید کردیم.

وی گفت: مناطق حصار بُن و دره چمن همچنان به دلیل سرریز سیلاب به بستر جاده به ارتفاع 10 تا 15 متر همچنان مسدود شد که تا پایان امروز بازگشایی می شود و مسیر کبوتردره هم همچنان مسدود می باشد و ماشین های راهداری در محور مشغول بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: این بحران باعث شد تا در توزیع اعتبارات سال 1400 نگاه ویژه ای به طرح های آبخیزداری شهرستان داشته باشیم و اعتبارات بیشتری در این حوزه تخصیص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد در اولین جلسه شورای تأمین و ستاد مدیریت بحران مشترک با استان در خصوص تحویل کانال سیمین دشت به عروس پران با مسافت بیش از 25 کیلومتر از تولیت شرکت آب منطقه ای استان سمنان به استان تهران تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ شود.

مهری افزود: همچنین در خصوص راه آهن نیز به دنبال ایجاد تغییر تولیت آن از راه آهن شمال به راه آهن استان تهران هستیم، تا در ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در فیروزکوه

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در فیروزکوه