مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-06سياسي

بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه چون اربابانشان برچیده می شود


مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

- ارتش با صدور بیانیه ای آورده است: مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی(ره) را در منطقه و در محور مقاومت می بینیم که ابرقدرت های جهان و دنباله روهای منطقه ای آنها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور، یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می دانند که با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ روز جهانی قدس یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه چون اربابانشان برچیده می شود

بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه چون اربابانشان برچیده می شود