مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-06اجتماعي

هشدار وقوع سیلاب موقت در برخی مناطق/ ممنوعیت تردد و توقف در کنار رودخانه ها


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در چند روز آینده در اغلب نقاط کشور به دلیل بارش های بهاری احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب در مسیل ها و آب گرفتگی معابر وجود دارد بنابراین از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

محمد اصغری در گفت وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در نواحی شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز، سواحل خزر و شمال شرق کشور در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو علاوه بر مناطقی که ذکر شد، در استان های اصفهان، یزد و شرق فارس بارش باران خواهیم داشت.

وی گفت: روز شنبه 18 اردیبهشت سامانه بارشی در شمال غرب تضعیف می شود و به تدریج در نواحی شمال شرق شدت می یابد و در بخش هایی از شرق کشور نیز فعالیت خواهد داشت.

اصغری بیان کرد: در مناطقی که ذکر شد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها، آب گرفتگی معابر، صاعقه و برق گرفتگی، احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد، وزش باد شدید موقت و خیزش گردوخاک، شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیلاب موقت در برخی مناطق/ ممنوعیت تردد و توقف در کنار رودخانه ها

هشدار وقوع سیلاب موقت در برخی مناطق/ ممنوعیت تردد و توقف در کنار رودخانه ها