مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-06سياسي

دقت در تایید صلاحیت ها، گامی موثر در مشارکت حداکثری


در نظر گرفتن شاخص های عدالت و برنامه ریزی در مسیر حل مشکلات مردم و ورود افراد پاکدست، خوش فکر و بی حاشیه به شوراهای اسلامی شهر و روستا و محقق کردن خواسته های مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از مهمترین موضوعاتی که در این روزها مورد بحث اقشار مختلف جامعه است، موضوع احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

فراگیر شدن این موضوع در میان اقشار مختلف، بازخوردهای متفاوتی را به دنبال دارد و از چند بعد می توان این مطلب را مورد بررسی قرار داد.

اگر به جنبه های مختلف زندگی افراد جامعه توجه کنیم می بینیم که ابعاد مختلف، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زندگی افراد، ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر پیدا کرده و عموم مردم نیز به وضوح تاثیر این ابعاد را بر جنبه های زندگی خود درک می کنند.

اما در این میان مهمترین دغدغه مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است و وقتی این مشکل بررسی می شود، درصد بالایی از مردم مهمترین دلیل مشکلات را رانت و اختلاس همچنین رواج بیش از حد بی عدالتی در جامعه عنوان می کنند.

به دنبال این نگاه، مهمترین درخواست و راهکاری که از طرف مردم بیان می شود نیز، مبارزه با بی عدالتی و تلاش مسئولان و مدیران جامعه در رفع مشکلات مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقت در تایید صلاحیت ها، گامی موثر در مشارکت حداکثری

دقت در تایید صلاحیت ها، گامی موثر در مشارکت حداکثری