مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-06سياسي

آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از هفته آینده سفیران انتخابات و تبلیغات با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات کار خود را آغاز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی خراسان شمالی، احمد برادران در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بابیان اینکه انتخابات از شاخص ترین اقدامات در حوزه اجتماعی است اظهار کرد: این سفیران انتخابات باهدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به تمامی شهرستان ها اعزام خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مسئله روز و مهم جامعه ما مشارکت مردم و حضور آنان در انتخابات است؛ خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی در مسیر جلب مشارکت حداکثری حرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: برای رقم زدن حضور حداکثری باید برنامه عملیاتی، قابل اندازه گیری و با مسئولیت مشخص داشته باشیم و موضوعات را مدیریت کنیم.

وی بابیان اینکه مردم به عنوان یک مطالبه عمومی از کاندیداها ارائه برنامه و راهکار عملیاتی داشته باشند افزود: تنها نباید به دنبال نقد کردن افراد باشیم زیرا کار سختی نیست بلکه می توان از کاندیداها برنامه عملیاتی اجرایی و استراتژیک مطالبه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی

آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی