مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-06سياسي

ترنم دعا و استغفار و خدمت به مردم در شب هایی که بهتر از هزار ماه است


در این شب هم باید نماز بخوانیم و هم به مردم خدمت کنیم و هم یک بخشی از مال خود را در راه خدا جدا کنیم که بسیاری از مردم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان خمس و زکات مال خود را می دهند و برخی هم مبلغی را در راه امام زمان(عج) هدیه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله ابوالحسن مهدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در میدان امام اصفهان با بیان روایتی ازامام باقر(ع) که می فرمایند اگر کسی شب قدر را احیا نگه دارد، گناهانش بخشوده خواهد شد ، به بیان فضیلت شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) دهه آخر ماه مبارک رمضان را در مسجد معتکف می شدند و فارغ از هرکاری به عبادت می پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام باقر(ع) در فضیلت شب 23 ماه مبارک رمضان فرمودند، اگر کسی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را احیا بگیرد و در آن صد رکعت نماز بخواند، خدا معیشت او را توسعه می دهد .

وی تصریح داشت: بر اساس روایات آنچه تا شب قدر آینده اتفاق خواهد افتاد و نه فقط مقدرات انسان ها بلکه مقدرات تمام عالم هستی اعم از حیوانات و گیاهان در شب قدر مقدر خواهد شد و ماه رمضان در زمان پیامبر(ص) به ماه ارزاق تعبیر می شد یعنی ماهی که در ان رزق مردم مقدر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنم دعا و استغفار و خدمت به مردم در شب هایی که بهتر از هزار ماه است

ترنم دعا و استغفار و خدمت به مردم در شب هایی که بهتر از هزار ماه است