مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-06سياسي

امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی ندای روز قدس را به جهانیان برسانند


نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان گفتند: امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی و اجتناب از تفرقه به حول و قوه الهی باید ندای روز جهانی قدس را در شرایطی که امکان حضور وجود ندارد به مردم عالم رسانده و پایبندی خود را به آرمان آزادی قدس شریف تحکیم کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان گفتند: امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی و اجتناب از تفرقه به حول و قوه الهی باید ندای روز جهانی قدس را در شرایطی که امکان حضور وجود ندارد به مردم عالم رسانده و پایبندی خود را به آرمان آزادی قدس شریف تحکیم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پیام مشترک حجت الاسلام مصطفی محامی و احمد علی موهبتی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با اشاره به آیه 82 سوره مبارکه مائده آمده است: بطور مسلّم دشمن ترین مردم نسبت به مومنان را یهود و مشرکان خواهی یافت.

42 سال از ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد و گذشت این سال ها اقتدار رو به رشد جریان مقاومت به پرچمداری نظام جمهوری اسلامی ایران و ذلت و خواری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی ندای روز قدس را به جهانیان برسانند

امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی ندای روز قدس را به جهانیان برسانند