مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-06سياسي

توزیع 1000 سری کمک جهیزیه بین زوج های جوان کرمانی توسط بسیج


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی، اولین مرحله هزار سری کمک جهیزیه با 440 قلم به ارزش ریالی یک میلیارد و 320 میلیون تومان به زوج های جوان نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در حاشیه مراسم توزیع سبد جهیزیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در امتداد جهاد سازندگی ابتدای انقلاب و با همان ماموریت در همه عرصه ها از جمله محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی، اشتغال و .

تشکیل شده است.

وی بیان کرد: امروز به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی، اولین مرحله هزار سری کمک جهیزیه با 440 قلم به ارزش ریالی یک میلیارد و 320 میلیون تومان به زوج های جوان نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.

  معروفی با اشاره به اینکه این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون ، قالی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است، عنوان کرد: این کمک ها تا پایان سال جاری به فضل الهی در مراحل مختلف ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تمامی اقلام جهیزیه ما کالای ایرانی و از موسسات خیریه با قیمت های کم خریداری شده است.

وی بیان داشت: از همه مسئولین استان، کشور و خیرین، بنگاه های اقتصادی درخواست داریم سبد جدی برای تهیه جهزیه و ازدواج جوانان ببینند و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 سری کمک جهیزیه بین زوج های جوان کرمانی توسط بسیج

توزیع 1000 سری کمک جهیزیه بین زوج های جوان کرمانی توسط بسیج