مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-06سياسي

واکنش معاون دفتر رییس جمهوری به یک برنامه تلویزیونی با طرح سوالاتی درباره ظریف


معاون دفتر رییس جمهوری در واکنش به پرسش های مطرح شده در یک مسابقه تلویزیونی درباره وزیر امور خارجه، اظهار کرد: برای این جماعت، مداحی بر منبر شب قدر تا اجرای مسابقه تلویزیونی، - معاون دفتر رییس جمهوری در واکنش به پرسش های مطرح شده در یک مسابقه تلویزیونی درباره وزیر امور خارجه، اظهار کرد: برای این جماعت، مداحی بر منبر شب قدر تا اجرای مسابقه تلویزیونی، صرفا ابزاری است برای ارضای کینه جویی و انتقام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار ویدئویی از پرسش و پاسخ مجری یک مسابقه تلویزیونی با شرکت کننده این مسابقه نوشت: ‏برای این جماعت، مداحی بر منبر شب قدر تا اجرای مسابقه تلویزیونی، صرفا ابزاری است برای ارضای کینه جویی و انتقام.

این همه سال تقلا برای نفرت پراکنی و هجوگویی علیه صلح و دیپلماسی، آتش کینه را سرد نکرده بود تا این روزها که شاید ترور سیاسی ظریف، همان مباحی که مستحب شده، آرامشان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشاره معزی به مسابقه ای تلویزیونی با عنوان رخداد است که ساعت شامگاه شنبه ها و یکشنبه ها از شبکه افق سیما پخش می شود.

سوالات شفاهی درباره مسائل تاریخی و سیاسی معاصر، آرشیو تصاویر دیده نشده و شناخت شخصیت ها، از جمله آیتم های این مسابقه به شمار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون دفتر رییس جمهوری به یک برنامه تلویزیونی با طرح سوالاتی درباره ظریف

واکنش معاون دفتر رییس جمهوری به یک برنامه تلویزیونی با طرح سوالاتی درباره ظریف