مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-06اقتصادي

سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود


استاندار قم با اشاره به ضرورت حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر سرمایه گذار دریاچه نمک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که در نشست امروز شورای معادن استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که اعتبار ویژه ای برای انجام مطالعات مربوط به ایجاد راه دسترسی به دریاچه نمک اختصای داده شده است اظهار کرد: احداث این جاده می تواند زمینه را برای رونق سرمایه گذاری در این منطقه فراهم کند.

وی در ادامه بر لزوم توجه به اولویت های استان در حوزه معادن تأکید کرد و افزود: حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری در این عرصه از رویکردهای مهمی است که با دنبال شود.

استاندار قم اضافه کرد: البته در این مسیر لازم است تا سرمایه گذارانی که با وجود داشتن مجوزهای لازم و به دلایل مختلف مانند برخی مشکلات و یا عدم توانایی و اهلیت لازم، قصد فعالیت در این حوزه را ندارند، تفکیک و در صورت استمرار وضعیت، سلب مجوّز شوند.

  سرمست همچنین اذعان کرد: البته تلاش برای رفع موانع موجود در مسیر اتمام عملیات اکتشافی در محدوده های تعیین شده نیز یک ضرورت است و این امر باید در جلسه ای با حضور دستگاه های مسؤول بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود

سرمایه گذار دریاچه نمک تعیین تکلیف شود