مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-06اقتصادي

اجرای 198 پروژه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی یزد


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد از اجرای 198 پروژه محرومیت زدایی کوچک و بزرگ توسط بسیج سازندگی استان یزد در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان یزد توزیع شد.

صادقی، یکی از ماموریت های اصلی بسیج سازندگی را فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه با دستگاه های متولی همراه و هماهنگ هستیم و تفاهمنامه هایی نیز در این راستا امضا شده است که بر اساس آن، هزار و 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه 5 و 10 میلیون تومانی در مجموع به مبلغ 9.

5 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد یادآور شد: از انجا که شهرستان های استان یزد در تولید محصولات مختلف، قطب بندی شده اند، یکی از ماموریت های بسیج سازندگی، حمایت در راستای اخذ مجوز مشاغل خرد در کنار تسهیلات اعطایی است.

وی با اشاره به اینکه تفت قطب انار، مهریز قطب پرورش شترمرغ، اردکان قطب محصولات کنجدی و بهاباد قطب تولید زعفران است، افزود: تسهیلات و آموزش ها و حمایت ها در راستای اخذ مجوز به سمت ایجاد کارگاه های اشتغالزایی بر محور تولیدات شهرستان ها هدایت شد.

صادقی همچنین از تلاش بسیج سازندگی برای ایجاد کارگاه های اشتغالزایی قالیبافی، مشاغل خانگی، گیاهان دارویی و … خبر داد و عنوان کرد: 500 صندوق قرض الحسنه مردم یار نیز در مناطق روستایی استان یزد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 198 پروژه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی یزد

اجرای 198 پروژه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی یزد