مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-06بين الملل

نگرانی تل آویو از قدرت انصارالله یمن


پژوهشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی از خطرات و تهدیدهای فعلی و آینده نیروهای انصارالله یمن برای تل آویو سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، پژوهشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دانشگاه تل آویو در گزارشی به مقامات این رژیم نسبت به خطر نیروهای انصار الله یمن برای تل آویو هشدار داد و اعلام کرد، علی رغم سخنرانی های تهدیدآمیز نیروهای انصارالله، بر اساس ارزیابی ها، آنها قصد ندارند در این مرحله حمله کنند و ممکن است در آینده نزدیک هم تصمیم به انجام چنین کاری نداشته باشند.

این پژوهشکده همچنین اعلام کرد، بنابراین تحولات استراتژیک در منطقه و یمن احتمال اینکه نیروهای انصار الله به اسراییل حمله کنند را افزایش داده است و منبع اصلی این نگرانی آن است که به دلیل پوشش اطلاعاتی ضعیف رژیم صهیونیستی از یمن، تصمیم حمله به تل آویو از سوی نیروهای انصارالله به صورت محرمانه، سریع و بدون وجود دلیل واضح و روشنی که مقامات صهیونیستی بدانند، اتخاذ خواهد شد.

این پژوهشکده مدعی شد، در حال حاضر، به نظر نمی رسد نیروهای انصار الله قدرت و توانمندی نظامی کافی برای ایجاد تهدید بزرگ علیه رژیم صهیونیستی را داشته باشند، اما ممکن است این توانمندی ها در آینده بهبود یابد و همچنین توانایی نیروی دریایی خود را نیز به صورت گسترده بهبود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی تل آویو از قدرت انصارالله یمن

نگرانی تل آویو از قدرت انصارالله یمن