مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-06بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت های صهیونیست ها در حق فلسطینیان را محکوم کرد


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت های ادامه دار نیروهای رژیم صهیونیستی در حق ملت، اراضی و مقدسات فلسطین محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای اشغالگر عملیات کشتار فلسطینیان را تشدید کرده اند که آخرین مورد آن شهادت سعید یوسف محمد عوده، جوان فلسطینی در روستای أودلا در جنوب نابلس بود.

ابوردینه از جامعه جهانی خواست مسئولیت های خود را در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان برعهده بگیرد و اقدامی فوری برای توقف جنایت های صهیونیست ها و مجازات مسئولان آنها اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را در محله الشیخ جراح واقع در شهر قدس اشغالی با هدف اشغال آن و بیرون راندن فلسطینیان از این محله افزایش داده اند و ما مجدداً خواستار حمایت بین المللی از ملت فلسطین هستیم.

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و اراضی و مقدسات آن، تأکید کرد، جنایت های رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی است.

پیشتر یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها در جریان یورش آنها به روستای أودلا در جنوب نابلس در کرانه باختری شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت های صهیونیست ها در حق فلسطینیان را محکوم کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت های صهیونیست ها در حق فلسطینیان را محکوم کرد