مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-06اقتصادي

زمینه مساعد برای توسعه شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی فراهم است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تعداد شرکت های دانش بنیان استان روز به روز در حال افزایش است، ادامه داد: برای توسعه شرکت های دانش بنیان زمینه مساعدت و همکاری هم از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری و هم مدیریت استان فراهم است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تعداد شرکت های دانش بنیان استان روز به روز در حال افزایش است، ادامه داد: برای توسعه شرکت های دانش بنیان زمینه مساعدت و همکاری هم از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری و هم مدیریت استان فراهم است.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح هشت پروژه فناوری در کشور و هم چنین بزرگترین پروژه تولید بردهای الکترونیکی کشور در تبریز که به صورت ویریوکنفرانس با حضور رییس جمهور و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد، با قدردانی از اقدامات نوآورانه شرکت صنایع صبح پارلار تبریز، گفت: این شرکت یکی از شرکت های دانش بنیان استان است که از دل دانشگاه رشد کرده و با همت و تلاش شبانه روزی توانسته بخش قابل توجهی از نیاز کشور به بردهای الکترونیکی را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: توفیقی که این شرکت در این زمینه کسب کرده، به سایر شرکت های دانش بنیان استان نوید می دهد که بستر توسعه فراهم بوده و در سایه تلاش می توانند به موفقیت های زیادی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مساعد برای توسعه شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی فراهم است

زمینه مساعد برای توسعه شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی فراهم است