مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-06اجتماعي

جمع آوری لانه های زمستان گذران آفت پروانه دم قهوه ای از جنگل های ارسباران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از جمع آوری جمع آوری لانه های زمستان گذران آفت پروانه دم قهوه ای از جنگل های ارسباران خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از جمع آوری جمع آوری لانه های زمستان گذران آفت پروانه دم قهوه ای از جنگل های ارسباران خبر داد.

رحیم مهردادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای مبارزه و کنترل آفات جنگل های ارسباران طی سال گذشته، بیان کرد: جنگل های ارسباران از ابتدای سال جاری مورد رصد و پایش کارشناسان گیاهپزشکی و اعضای کارگروه تخصصی گیاه پزشکی اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازطغیان آفت برگخوار دم قهوه ای بلوط در منطقه جنگل های ارسباران حوزه شهرستان اهر، جلسه کارگروه تخصصی گیاهپزشکی اداره کل با حضور نمایندگان دانشگاه تبریز، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی تشکیل یافت.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم این کارگروه مبنی بر جمع آوری لانه های زمستان گذرانی آفت مذکور با انتخاب پیمانکار، قرارداد لازم منعقد شده و بدون فوت وقت عملیات کنترل و مبارزه آغاز شد.

مهردادی با بیان این که اکنون در شهرستان هوراند نیز عملیات کنترل و مبارزه با آفات در حال انجام است، گفت: سایر مناطق جنگل های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری لانه های زمستان گذران آفت پروانه دم قهوه ای از جنگل های ارسباران

جمع آوری لانه های زمستان گذران آفت پروانه دم قهوه ای از جنگل های ارسباران