مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-06سياسي

پوشش محرومیتهای آموزشی نقاط محروم همدان توسط قرارگاه شهید الحسینی


همدان_مسئول قرارگاه جهادی شهید الحسینی همدان گفت: قرارگاه شهید الحسینی در جهت پوشش خلاء امکانات آموزشی و تربیتی مناطق محروم همدان و حاشیه شهر فعالیت می کند.

- اظهار کرد: علت انتخاب کسوت معلمی رویکرد و علاقه بنده به کارهای فرهنگی است و نیز وجود یک خانواده مذهبی که مشوق اصلی بنده بودم از دلایل انتخاب این مسیر است.

وی اضافه کرد: ما زمانی که وارد دانشگاه فرهنگیان شدیم با تعدادی از رفقا قرارگاه شهید الحسینی را تاسیس کردیم که از زمان فارغ التحصیلی تا به حال مشغول فعالیت هستیم.

مرادی با اشاره به اینکه کارکرد گروه شهید الحسینی در زمینه تعلیم و تربیت و مسائل آموزشی است، عنوان کرد: این گروه در جهت پوشش خلاء امکانات آموزشی و تربیتی مناطق محروم همدان و حاشیه شهر فعالیت می کند و علاوه بر امور آموزشی و تربیتی در زمینه حمایت اقتصادی از خانواده های این دانش آموزان فعالیت می کند.

وی با اشاره به مشکلات و چالش هایی که در زمینه آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: متاسفانه افرادی در بدنه مدیریتی این نهاد گمارده می شوند که تخصصی نسبت به تعلیم و تربیت ندارند، برای مثال عدم توجه جدی به دانشگاه فرهنگیان به عنوان زیر ساخت اصلی نظام آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش محرومیتهای آموزشی نقاط محروم همدان توسط قرارگاه شهید الحسینی

پوشش محرومیتهای آموزشی نقاط محروم همدان توسط قرارگاه شهید الحسینی