مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-06اقتصادي

میوه های تابستانه و نوبرانه، فعلا گران و بی کیفیت


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با بیان اینکه میوه های تابستانه و نوبرانه، فعلا کیفیت بالایی ندارند، گفت: پیک اصلی ورود میوه های تابستانه به بازار، - ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با بیان اینکه میوه های تابستانه و نوبرانه، فعلا کیفیت بالایی ندارند، گفت: پیک اصلی ورود میوه های تابستانه به بازار، از اوایل خردادماه شروع می شود.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازار میوه های تابستانه، اظهار کرد: برای برآورد کردن وضعیت میوه های تابستانه فعلا زود است؛ فعلا میوه های تابستانه و نوبرانه موجود در بازار، گران و بی کیفیت هستند.

وی گفت: پیک اصلی ورود میوه های تابستانه به بازار، از اوایل خردادماه شروع می شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با اشاره به میوه های نوبرانه موجود در بازار، افزود: در حال حاضر میوه های زرد آلو، گیلاس، آلوچه و توت فرنگی در بازار وجود دارد اما فعلا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

جمالی پور در خصوص میوه های سردخانه ای نیز گفت: این میوه ها همچنان در بازار وجود دارند؛ پرتقال های شمال رو به اتمام هستند و بیشتر پرتقال های جنوب کشور در بازار پیدا می شود.

وی با اشاره به قیمت میوه های تابستانه در بازار اهواز افزود: گیلاس معمولی هر کیلوگرم 90 هزار تومان، زرد آلو هر کیلوگرم 90 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های تابستانه و نوبرانه، فعلا گران و بی کیفیت

میوه های تابستانه و نوبرانه، فعلا گران و بی کیفیت