مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-06اقتصادي

قطعه دوم بزرگراه چابهار کنارک سال آینده تکمیل می شود


مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک گفت: قطعه دوم بزرگراه چابهار کُنارک با اعتبار 2900 میلیارد ریال آذرماه سال 1401 تکمیل می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک گفت: قطعه دوم بزرگراه چابهار کنارک با اعتبار 2900 میلیارد ریال آذرماه سال 1401 تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عدنان رستمی 16 اردیبهشت ماه در بازدید حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از روند احداث این بزرگراه اظهارکرد: عمایات اجرایی این پروژه آذر ماه سال گذشته با پیمانکاری شرکت ریل گستر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بزرگراه چابهار کُنارک مجموعا 48 و نیم کیلومتر بوده و قطعه دوم آن به طول 24 و نیم کیلومتر در دست احداث است.

رستمی بیان داشت: تا شهریورماه امسال حدود 50 درصد این طرح اجرا خواهد شد و تمامی تلاش نیروها و امکانات را به کار گرفتیم که هرچه زودتر، قطعه دوم را تکمیل و به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: تاکنون 10 میلیارد تومان قیر تامین و حدود 20 میلیارد تومان هم برای زیرسازی اتوبان هزینه شده است.

مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک بیان داشت: مطالعات این پروژه توسط وزاری راه و شهرسازی انجام شده و در ادامه با بازطراحی طرح، حدود 60 میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه دوم بزرگراه چابهار کنارک سال آینده تکمیل می شود

قطعه دوم بزرگراه چابهار کنارک سال آینده تکمیل می شود