مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-06اقتصادي

خسارت 330 میلیارد ریالی تگرگ و سیل در تربت حیدریه


بارش های بهاری در فاصله یک هفته منجر به جاری شدن سیل در دو مرحله در این شهرستان شد که بیش از 330 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت حیدریه گفت: بارش های بهاری در فاصله یک هفته منجر به جاری شدن سیل در دو مرحله در این شهرستان شد که بیش از 330 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

حسین شرافتی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اواخر هفته گذشته بارش فراوان تگرگ که در فاصله زمانی کوتاه اما با شدت بارید و این سبب شد محور ارتباطی کدکن به رباط سنگ مسدود شود.

وی در ادامه افزود: همچنین بارش شدید تگرگ باعث تلف شدن 700 راس گوسفند شده و به 200 واحد مسکونی شهری و بیش از 150 واحد مسکونی روستایی و نیز بخشی از اراضی کشاورزی و باغی خسارت وارد کرده است.

شرافتی راد بیان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه میزان خسارت وارد شده بر اثر بارش شدید تگرگ 300 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به جاری شدن سیل در روز گذشته اشاره کرد و گفت: عصر دیروز باران فراوان در بالادست محور بایگ منجر به جاری شدن سیل و تخریب یک دهانه پل ارتباطی جاده اصلی محور بایگ به تربت حیدریه شد که حدود چهار ساعت راه ارتباطی قطع و با تلاش اعضای ستاد بحران فعلا راه فرعی بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 330 میلیارد ریالی تگرگ و سیل در تربت حیدریه

خسارت 330 میلیارد ریالی تگرگ و سیل در تربت حیدریه