مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-06اقتصادي

میزان حمایت از مشاغل خانگی پایین است


یک فعال حوزه مشاغل خانگی با اعتقاد بر اینکه میزان حمایت ها در حوزه مشاغل خانگی پایین است، گفت: برای حمایت و توسعه مشاغل خانگی پرداخت تسهیلات در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه مشاغل خانگی با اعتقاد بر اینکه میزان حمایت ها در حوزه مشاغل خانگی پایین است، گفت: برای حمایت و توسعه مشاغل خانگی پرداخت تسهیلات در اولویت قرار دارد.

سیما علیرضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی و در بخش صنایع دستی مشغول به فعالیت هستم و پیش از شیوع کرونا نیز به صورت کارگاه های گروهی فعالیت داشتم.

وی با اعتقاد بر اینکه میزان حمایت ها در حوزه مشاغل خانگی پایین است، گفت: با توجه به اینکه تولیدات در منزل انجام می شود، برخی انتظار دارند این تولیدات با هزینه های پایینی به مردم عرضه شود، در حالیکه این محصولات کار دست هستند و ارزش بالایی دارند.

این فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان با تاکید بر اینکه متاسفانه قوانین موجود بر سر راه مشاغل خانگی سخت گیرانه است، تصریح کرد: بعضا بر بیمه افراد و پرداخت حقوق ثابت تاکید می شود، اما تا زمانی که سفارشی نداشته باشیم امکان استفاده از نیروها و دپو تولیدات مشاغل خانگی وجود ندارد.

وی افزود: به دلیل شرایط اقتصادی موجود میزان سفارشات در حوزه مشاغل خانگی کاهش یافته است و از سوی دیگر قیمت موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان حمایت از مشاغل خانگی پایین است

میزان حمایت از مشاغل خانگی پایین است