مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-06بين الملل

وزیر دفاع آمریکا: پنتاگون باید برای جبهه جنگ بسیار بزرگتری آماده باشد


«سنگ بنای دفاع آمریکا بازدارندگی است، اینکه اطمینان حاصل شود که دشمنان ما قباحت درگیری صریح را درک می کنند.

رییس جمهور جان اف کندی در سال 1961 گفت: - سنگ بنای دفاع آمریکا بازدارندگی است، اینکه اطمینان حاصل شود که دشمنان ما قباحت درگیری صریح را درک می کنند.

رییس جمهور جان اف کندی در سال 1961 گفت: فقط وقتی نیروهای ما کاملاً کافی باشند، بدون شک می توان اطمینان داشت که هرگز آنها به کار نخواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در مطلبی برای واشنگتن پست که از سخنرانی 30 آوریل او در فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده در هاوایی اقتباس شده، گفته است: شصت سال بعد، ما هنوز در این کار بهترین هستیم.

اما بهترین بودن امروز، تضمین بهترین بودن فردا نیست؛ نه در عصری که فناوری ماهیت جنگ را تغییر می دهد و نه در زمانی که دشمنان بالقوه ما بسیار عمداً در تلاشند تا برتری ما را کم کنند.

پیشرفت چشمگیر فناوری به معنای تغییرات مهم در کارهایی است که ما برای ایمن نگه داشتن ایالات متحده نه تنها از طریق هوا، زمین و دریا بلکه از فضا و فضای سایبری انجام می دهیم.

برای اطمینان از اینکه هزینه ها و خطرات تجاوزگری با منافع قابل تصور ناسازگار است، ما از قابلیت های موجود استفاده خواهیم کرد، قابلیت های جدیدی ایجاد خواهیم کرد و همه آنها را به روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا: پنتاگون باید برای جبهه جنگ بسیار بزرگتری آماده باشد

وزیر دفاع آمریکا: پنتاگون باید برای جبهه جنگ بسیار بزرگتری آماده باشد