مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-06سياسي

ملاک هیات نظارت در بررسی صلاحیت کاندیداها مدارک و استعلامات قانونی بوده است


عضو هیأت نظارت شهرستان کرج با اشاره به ابعاد مختلف احراز صلاحیت کاندیدا شورای شهر شهرستان کرج، گفت: ملاک اصلی ما قانون بود و برای تأیید یا رد صلاحیت فرد کاندیدا تنها به مدارک و استعلامات متکی بوده ایم.

- حسن شوندی، عضو هیأت نظارت شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص اظهارنظرهایی که در خصوص احراز صلاحیت ها مطرح شده است، گفت: به صورت قطع می توانیم بگوییم در تأیید یا رد صلاحیت ها به هیچ وجه جبهه سیاسی افراد مطرح نبوده است و تنها طبق قانون و استعلام از مراجع رد یا تأیید صورت گرفته است.

عضو هیأت نظارت شهرستان کرج با اشاره به اینکه قانون به صورت یکنواخت مشمول حال کاندیدا شد و حقوق همه رعایت شد، افزود: برخی رد صلاحیت ها را جناحی می دانند به هیچ وجه اینگونه نبوده است، از میان هزار و 200 کاندیدا، بیش از هزار نفر تأیید صلاحیت شدند و همین امر بیانگر این است که از همه اقشار سیاسی در میان کاندیدا وجود دارد.

این مقام مسؤول در خصوص وجود فشارهای خارجی برای رد یا تأیید صلاحیت برخی افراد، اظهار کرد: در حال حاضر تأیید دوباره رد صلاحیت ها به هیأت نظارت عالی استان رسیده است و هیأت نظارت شهرستان دخالتی در این امر نخواهد داشت، اما در رابطه با مواردی در خصوص تأیید افراد که فراقانونی قلمداد می شوند و بیشتر سیاسی هستند نه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک هیات نظارت در بررسی صلاحیت کاندیداها مدارک و استعلامات قانونی بوده است

ملاک هیات نظارت در بررسی صلاحیت کاندیداها مدارک و استعلامات قانونی بوده است