مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-06اجتماعي

بارش شدید در 10 استان/ از جاده های آب گرفته عبور نکنید


سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع رگبارباران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ در 10 استان به هموطنان توصیه کرد از کوهنوردی خودداری کنند و از جاده های آب گرفته عبور نکنند.

- سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع رگبارباران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ در 10 استان به هموطنان توصیه کرد از کوهنوردی خودداری کنند و از جاده های آب گرفته عبور نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور نارنجی رنگ آورده است: وقوع رگبارباران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و احتمال تگرگ امروز (16 اردیبهشت ماه) برای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، البرز، تهران و شمال سمنان، جمعه (17 اردیبهشت ماه) برای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، خراسان شمالی، زنجان، البرز و تهران و شنبه (18 اردیبهشت ماه) برای استان های تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها،آب گرفتگی معابر، وقوع صاعقه و برق گرفتگی، شکستن درختان و احتمال آسیب به سازه های سست وجود دارد بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از تردد وتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید در 10 استان/ از جاده های آب گرفته عبور نکنید

بارش شدید در 10 استان/ از جاده های آب گرفته عبور نکنید