مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-06سياسي

سردار جلالی: دفاع از فلسطین دفاع از «گفتمان مقاومت» است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز قدس، دفاع از فلسطین را دفاع از «گفتمان مقاومت» دانست و تاکید کرد: فعالانه برای شکست کید و مکر دشمن و رذالت های صهیونیست ها جهاد خواهیم کرد.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز قدس، دفاع از فلسطین را دفاع از گفتمان مقاومت دانست و تاکید کرد: فعالانه برای شکست کید و مکر دشمن و رذالت های صهیونیست ها جهاد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است: به نظر می رسد در عصر کنونی، کمتر روزی است که مانند روز جهانی قدس توانسته باشد ملت ها، گروه ها و قشرهای مختلف جهان را حول یک هدف واحد، هم صدا و همراه کرده باشد.

این تدبیر، دوراندیشی و دشمن شناسی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بود که سبب شد روز جهانی قدس به روز فریاد همه ملت های آزاده در برابر سیاست های تفرقه انگیز تبدیل شود.

جالب آنکه نه تنها تلاش های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل برای کمرنگ کردن این روز بزرگ میسر نشد بلکه با رسواشدن توطئه گران، هر سال بر رونق آن افزوده و بر شمار آزاده اندیشان و هواداران این روز بزرگ اضافه شده است.

در واقع امروز مسئله آزادسازی فلسطین تبدیل به یک مطالبه جهانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: دفاع از فلسطین دفاع از «گفتمان مقاومت» است

سردار جلالی: دفاع از فلسطین دفاع از «گفتمان مقاومت» است