مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-06سياسي

مساله اصلی جهان اسلام قدس و فلسطین است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مساله اصلی جهان اسلام قدس و فلسطین است.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مساله اصلی جهان اسلام قدس و فلسطین است.

سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در گفتگو با مساله اصلی جهان اسلام، قدس و فلسطین است، اظهار کرد: تمامی توان جهان استکبار و در رأس آن آمریکا خارج کردن مساله فلسطین از دستور کار جهان اسلام و یا کم ارزش کردن آن است.

وی افزود: دفاع جهان اسلام از فلسطین و برائت جستن از غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی فقط مختص به مردم فلسطین نیست، دفاع از فلسطین و مردم آن، دفاع از تمامیت مردم جهان و برائت از تمامی پایگاه های شیطانی و جهان استکبار است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیام امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ، تصریح کرد: پس از پیام حضرت امام خمینی (ره) و تا به امروز مردم ایران در کنار سایر مسلمانان آزاده جهان در روز قدس از مستکبران، جهانخواران و زیاده طلبان برائت جسته اند.

ریحانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای حضور با صلابت مردم در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومان جهان به ویژه فلسطین و قدس، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله اصلی جهان اسلام قدس و فلسطین است

مساله اصلی جهان اسلام قدس و فلسطین است