مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-06اجتماعي

ثبت بزرگترین وقف کشور در شهرری/ 15 هزار میلیارد تومان برای امور خیریه صرف می شود


بزرگترین موقوفه تاریخ انقلاب اسلامی با ارزش حدودی 15 هزار میلیارد تومان در اداره اوقاف شهرستان ری ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، یک قطعه زمین به مساحت 331 هکتار و ارزش 15 هزار میلیارد تومان که در شهرستان دماوند واقع شده است، توسط خیر نیک اندیش محسن معروفی در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ثبت شد.

مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در آیین ثبت این وقف که ظهر امروز در اداره اوقاف شهرستان ری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ملک بزرگترین وقفی است که در (ع) با نیت کمک رسانی به ایتام، بیماران، دانش آموزان و دانشجویان و زوج های جوان ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران افزود: این موقوفه 662 هکتار است و سه دانگ آن متعلق به آقای معروفی است که جمعاً 331 هکتار است و با متعلقات آن وقف می شود و از این به بعد درآمد آن صرف نیت های این موقوفه خواهد شد.

عبداللهی با بیان اینکه این ملک کاربری مزروعی و مسکونی دارد عنوان کرد: بخشی از آن در حال ساخت و ساز و نیت واقف این است که در ادامه خانه هایی برای اسکان موقت زوج های جوان احداث و در اختیار جوانان قرار بگیرد.

وی گفت: امید است با همراهی واقف این سه دانگ، مالک دیگر این ملک مابقی این زمین نیز وقف شود و همه این ملک درخدمت نیازمندان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بزرگترین وقف کشور در شهرری/ 15 هزار میلیارد تومان برای امور خیریه صرف می شود

ثبت بزرگترین وقف کشور در شهرری/ 15 هزار میلیارد تومان برای امور خیریه صرف می شود