مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-06سياسي

فعالیت 800 گروه جهادی در جهت محرومیت زدایی استان در سال جاری


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با تشریح اقدامات این سازمان در سال گذشته و برنامه های سال جاری آن، از سازماندهی 100 گروه جهادی جدید در کنار فعالیت 700 گروه جهادی فعال در استان برای سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با تشریح اقدامات این سازمان در سال گذشته و برنامه های سال جاری آن، از سازماندهی 100 گروه جهادی جدید در کنار فعالیت 700 گروه جهادی فعال در استان برای سال 1400 خبر داد.

سرهنگ مجید صادقی امروز پنجشنبه 16 اردبیهشت ماه در آستانه هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در سال 1379 به فرمان مقام معظم رهبری و با هدف محرومیت زدایی و مردم داری از طریق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تاسیس شد و خوشبختانه تا حدود زیادی تاکنون توانسته هر آنچه مقام معظم فرموده اند را عملی کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت این سازمان در رسته های مختلف، گفت: گروه های مختلف بسیج در واقع بازوان توانمند سپاه در بحران های مختلف در جامعه هستند که عمدتاً تحت عنوان گروه های جهادی در بخش های مختلف به خدمت رسانی مشغول هستند و در اقشار مختلف به صورت تخصصی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 800 گروه جهادی در جهت محرومیت زدایی استان در سال جاری

فعالیت 800 گروه جهادی در جهت محرومیت زدایی استان در سال جاری