مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-06سياسي

جعفری: مسلمانان باید از روز قدس برای وحدت بهره برداری کنند


دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان با اشاره به برقرار شدن رابطه سیاسی میان برخی کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: این موضوع موجب شرمساری است و تاریخ این خیانت را فراموش نخواهد کرد.

- دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان با اشاره به برقرار شدن رابطه سیاسی میان برخی کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: این موضوع موجب شرمساری است و تاریخ این خیانت را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن جعفری، دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان در وبینار قدس شریف، محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: همصدایی و همدردی با مردم فلسطین را در روز جهانی قدس وظیفه ایمانی و دینی هر مسلمان معتقد می دانم، روز جهانی قدس که توسط رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بنیان گذاری شد نماد وحدت و برادری همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: هفت دهه است که مردم فلسطین تحت سیطره رژیم صهیونیستی اسراییل قرار دارند و ایجاب می کند که مسلمانان یکصدا حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کرده و کوشش کنند که قبله اول مسلمین را از چنگ رژیم اسراییل نجات بدهند، گروه های افراطی که در افغانستان جنگ و خشونت به راه انداخته اند و دم از خروج نیروهای خارجی و بیگانه ستیزی می زنند اگر راست می گویند بروند در سرزمین فلسطین جهاد کنند اما متاسفانه چنین اراده ای ندارند، زیرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: مسلمانان باید از روز قدس برای وحدت بهره برداری کنند

جعفری: مسلمانان باید از روز قدس برای وحدت بهره برداری کنند