مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-06سياسي

راهپیمایی روز قدس در اردبیل برگزار نمی شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی و تجمع روز جهانی قدس در اردبیل برگزار نخواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی و تجمع روز جهانی قدس در اردبیل برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام باقری روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه در آستانه روز قدس در نشست با فعالان حوزه فرهنگی و فضای مجازی در اردبیل اظهار کرد: قرار بود همچون راهپیمایی 22 بهمن در روز جهانی قدس نیز رژه خودرویی برگزار شود که با توجه به شرایط کرونایی در اکثر شهرهای استان اردبیل، تجمع و راهپیمایی حضوری و رژه خودرویی لغو شده است.

وی به برگزاری نشست ها و گفتمان ها با محوریت اهمیت بیت المقدس و ضرورت ریشه کنی رژیم غاصب صهیونیستی را در فضای مجازی و در قالب ویدئوکنفرانس ها و وبینارها یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم در قالب این کنگره ها و نشست های فضای مجازی بتوانیم اهمیت روز قدس و ضرورت صیانت از جبهه مقاومت و قبله اول مسلمین را بیش از گذشته تبیین و تشریح کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به آتش افروزی 72 ساله رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با برپا داشتن جنگ های متعدد در سال های اخیر از جنگ اعراب گرفته تا جنگ با حزب الله، غزه مظلوم و سوریه سعی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس در اردبیل برگزار نمی شود

راهپیمایی روز قدس در اردبیل برگزار نمی شود