مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-06سياسي

راه علاج تنش های فلسطین از زبان رایزن فرهنگی ایران در افغانستان


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با استناد به بیانات رهبر جمهوری اسلامی ایران در مورد فلسطین و روز قدس در مورد راه علاج تنش ها و بحران های فلسطین گفت: - طرح چهار مرحله ای که شامل بازگشت همه آوارگان فلسطینی به کشورشان، برگزاری انتخابات و مراجعه به آراء مردم اصیل این سرزمین و همچنین تشکیل نظام سیاسی و در نهایت تصمیم گیری در مورد افراد که از جاهای دیگر به زور و یا توسط اشغالگری وارد شده اند، راه علاج فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام حسین شیرزاد همزمان با فرارسیدن روز قدس، در وبینار دفتر مرکز تبیان و خبرگزاری صدای افغان با عنوان قدس شریف، محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: همانگونه که قضیه فلسطین از دیدگاه امام خمینی (ره) اهمیت داشت از نظر امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اهمیت ویژه دارد.

این بحث از سه منظر دینی، انسانی و سیاسی قابل بررسی است.

اول از نظر دینی و اسلامی که فلسطین جزء کشورهای اسلامی بوده و مقام رهبری حمایت از مردم این سرزمین و دفاع از قدس را یک واجب دینی و اسلامی دانسته و کشته شدگان دراین مسیر را نیز شهید تلقی می کند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان افزود: از نگاه انسانی نیز مقام معظم رهبری بحث فلسطین را دفاع از کرامت و شرافت انسانی می داند و به عنوان یک واجب انسانی همواره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه علاج تنش های فلسطین از زبان رایزن فرهنگی ایران در افغانستان

راه علاج تنش های فلسطین از زبان رایزن فرهنگی ایران در افغانستان