مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-06بين الملل

رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان: انگلیس زمینه مهاجرت یهودیان به فلسطین را فراهم کرد


رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان با اشاره تاریخچه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: انگلیس زمینه مهاجرت بسیار وسیع یهودیان را در سرزمین فلسطین فراهم کرد.

- رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان: انگلیس زمینه مهاجرت یهودیان به فلسطین را فراهم کرد رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان با اشاره "تاریخچه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی" گفت: انگلیس زمینه مهاجرت بسیار وسیع یهودیان را در سرزمین فلسطین فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اکبری رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان در وبینار قدس شریف محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: زمینه اشغال قدس بعد از جنگ جهانی دوم بیشتر فراهم شد و انگلیس و فرانسه دو کشور استعماری پس از شکست امپراتوری عثمانی خاورمیانه را بین خود تقسیم کردند که قیمومیت فلسطین و عراق به دست انگلیس قرار گرفت و سوریه و لبنان نیز به فرانسه واگذار شد.

وی افزود: انگلیس زمینه مهاجرت بسیار وسیع یهودیان را در سرزمین فلسطین فراهم کرد که آنها اول به صورت تاجر و بعد جرئت پیدا کردند و آمدند زمین ها را خریدند، از آنجای که عرب ها از یکسو فقیر بودند و از طرف دیگر آگاهی درست از نتیجه این کار نداشتند اغلب زمنیها را فروختند، هنگامی که انگلیس خواست فلسطین را رها کند، اداره فلسطین را به دست یهودیها سپرد و عملا تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان: انگلیس زمینه مهاجرت یهودیان به فلسطین را فراهم کرد

رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان: انگلیس زمینه مهاجرت یهودیان به فلسطین را فراهم کرد