مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-06سياسي

کاهش روند شیوع کرونا در استان سمنان/ عادی انگاری ممنوع


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه روند شیوع کروناویروس در استان بعد از هفته های متوالی که افزایشی بود، اکنون متوقف و مقداری کاهشی شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: روند شیوع کروناویروس در استان سمنان بعد از هفته های متوالی که افزایشی بود، اکنون متوقف و مقداری کاهشی شده است.

وی افزود: کاهش شیوع کروناویروس مردم در استان سمنان به معنی عادی انگاری نیست و باید بازرسی و نظارت ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی باقدرت در جامعه ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی نظارت ها را تقویت کنند و ادامه مسیر رعایت دستورالعمل های بهداشتی باقدرت ادامه یابد.

کارخایی بیان کرد: جلوگیری و ارائه ندادن خدمات به افراد مبتلا به کروناویروس در ادارات و دیگر نهادهای خدمات رسان باقدرت ادامه یابد و افراد مبتلا به کرونا حداقل دو هفته دوران نقاهت خود را در قرنطینه سپری کنند.

وی با بیان اینکه  حضور و جابه جایی افراد مبتلا به کرونا در مراکز پرتردد یکی از عوامل اصلی و افزایش شیوع این بیماری است، اضافه کرد: طرح کنترل هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روند شیوع کرونا در استان سمنان/ عادی انگاری ممنوع

کاهش روند شیوع کرونا در استان سمنان/ عادی انگاری ممنوع