مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-06ورزشي

احمدی: با افتخار معلمی را انتخاب کردم/تحول تکواندو آذربایجان شرقی


تکواندوکار سابق آذربایجان شرقی گفت: تکواندو این استان با حضور استاد رنجبرپور متحول شده و روزهای بهتری را هم پیش رو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی احمدی تکواندوکار سابق تیم آذربایجان شرقی علاوه بر مربیگری، شغل شریف معلمی را انتخاب کرده تا به عنوان مربی و معلم در حال تربیت و آموزش نسل جوان کشور باشد.

 به مناسب روز معلم که این هفته بود، پای صحبت هایی معلمی نشستیم که از مبتدی از سال 71 آغاز کردم و سال 76 در مسابقات قهرمانی نوجوان کشور نایب قهرمان شده و مدال نقره کسب کردم.

در سال 79 بعد از کسب مقام در مسابقات قهرمانی کشور، به اردوی تیم ملی دعوت شدم که برای حضور در جام فجر بوده و بعد از آن به صورت مستمر در اردوهای تیم ملی حضور داشتم تا سال 1390 که به دلیل اینکه رباطم آسیب دید از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم.

وی در مورد مقام هایی که کسب کرده است، عنوان کرد: علاوه بر مقام های متعدد مسابقات داخلی، در عرصه بین المللی مدال نقره جام جهانی در تایلند، مدال نقره دانشجویان جهان در صربستان، مدال برنز ارتش های جهان در کرواسی، نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان به همراه تیم ملی در دانمارک و مدال های طلای مسابقات بین المللی صربستان، بلژیک و سوییس را می توانم اشاره کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: با افتخار معلمی را انتخاب کردم/تحول تکواندو آذربایجان شرقی

احمدی: با افتخار معلمی را انتخاب کردم/تحول تکواندو آذربایجان شرقی