مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-06سياسي

کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام برگزار می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: 19 کمیته به عنوان اعضای ستاد اجرایی کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام تعیین شد.

- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: 19 کمیته به عنوان اعضای ستاد اجرایی کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار جمال شاکرمی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام که با حضور استاندار و جمعی از اعضای ستاد کنگره در محل استانداری ایلام برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه برای برگزاری کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام در نیمه دوم امسال برنامه ریزی شد و بنا شد که به مناسبت این رویداد عظیم فرهنگی و نیز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم در ذیل 43 عنوان خدمت از قبیل اهداء جهیزیه، ساخت مسکن محرومین، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، خدمات پزشکی، کمک مومنانه، دیدار با خانواده های معظم شهیدان و غیره با نام شهدای والامقام استان انجام بشود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: همه مدیران ادارات و سازمان ها موظف شدند که خدمات برجسته و فاخری را با نام شهدای والامقام استان و به عنوان مقدمه تا زمان برگزاری اجلاسیه کنگره به اقشار مردم عزیز ارائه نمایند و ما حصل این اقدامات در اجلاسیه کنگره شهدای ایلام که با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام برگزار می شود

کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام برگزار می شود